?

image136
 image137
Outfiten: min favvo ;D
svart fodral under (karloskar och kristina)
grå typ tunika (vero moda)
legins (?)
halsband (gåva från vero moda)
örhängen (wedins)

På första bilden ser det ut som om jag har klippt mig och man blir faktiskt lite sugen att klippa håret lite kortare för det såg ganska bra ut :):P
Men sen på andra bilden har jag ju mitt normala långa hår som jag har sparat och det känns onödigt att bara klippa av det för jag trivs ju i det!
Så nej jag sparar mitt långa hår, men ska nog däremot ändra hårfärg :P

Förslag nån? ;)
Puss, A.


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag tycker att du ska kanske färga i lite ljusare brunt eller något?
Annars tycker jag att du redan har fin färg på håret.
Vad är din naturliga hårfärg?

2008-01-29 @ 17:21:55
Postat av: ANGELICA

*****
Svar till Evelina:
Tack, min naturliga hårfärg är råttfärg... X/ :P Tack för tipset! Har faktiskt tänkt mig lite ljusare ;) Kram!
*****

2008-01-29 @ 17:25:12
URL: http://annihoneys.blogg.se
Postat av: theplace

fin outfit! :D

2008-01-29 @ 18:28:48
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: isprinsessa

blondt hår tycker jag?

2008-01-29 @ 18:46:18
Postat av: tove

KLIIIIPP DET . ÅÅH , gud vad fint det var när du hade kort anni :):) kliippp ^^,

2008-02-01 @ 15:11:44
Postat av: sandri

oh faan vad snygg du e! och vettu, jag gillar det kortare håret enormt! pooss

2008-02-02 @ 10:51:26
URL: http://kiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0