god dagens

hej allihopa!
nu sitter jag här igen och ska snart träna, slutade skolan halv 1 idag! en ganska chill dag idag :) hehe.
har inte mer att skriva, men ska klä på mig träningskläder och snart sticka till träningen, på återseende!

jag köpte en ny tröja igår på stan. sprang inom vero moda och hittade den för ynka 160 spänn, vårmode och allt ;D här kommer den nya tröjan och dagens outfit:

klicka för större bild.

svart t-shirt under (carloskar och christina)
grå cardigan (nyy, vero moda)
svarta jeans (bikbok)
halsband och armband (gåva)

image101

nåå, VAD TYCKER NI OM MIN NYA TRÖJA? ;)
trevlig fortsättning på denna onsdag, puuss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för din kommentar Anni, visst är berättelsen bra, verkligen läsvärd!
Som sagt så syns det inte jättemkt på håret att jag har klippt det, men det känns mkt fräschare och så eftersom allt slitet är borta! ;)
Koftan är jättefin, jag såg den på veromoda idag, och jag funderar på en grå eller vit i L, så man kan ha den som långkofta, nästan som en klänning! :)
Ha det bra, kram

2008-01-16 @ 18:36:34
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0