kommer våren snart?

syster I. och jag har nyss varit och fotat lite ute. det var verkligen svinkallt men solen lös iaf, våren är kanske påväg? :P
just nu sitter jag och klurar på en tävling från veckorevyn! man ska gissa en kändis och om man gissar rätt så kan man vinna en designerväska.
här är några ledtrådar man fått, jag behöver lite hjälp :P :

*Stjärnan som frågas är älskad och hatad.
 
*Stjärnan vi söker är blond.
*Kändisen vi söker har blivit plåtad för Vogue, men INTE varit med på omslaget.
*Stjärnan som efterfrågas är äldre än Britneys Bears men yngre än Demi Moore.
  NÅGRA FÖRSLAG? ;)

image110
image111

rutig tunika i olika färger (vero moda (ny))
svart hoodkofta (h&m)
svarta jeans (gina tricot)
svart skor (skopunkten)
svart klämma i håret (h&m)

vad tycker ni om dagens outfit och bilderna?
nu ska jag städa mitt rum, sooooo long readers!


 


Kommentarer
Postat av: www.isabelleblogg.blogg.se

photo taken by: isabelle :D

2008-01-21 @ 16:32:59
URL: http://isabelleblogg.blogg.se
Postat av: Frida

Fina bilder Annipanni! :D Kan dock inte komma på vem kändisen är, det finns ju rätt många blonda kändisar om man säger så... :P
Ha det bra, kram!

2008-01-21 @ 16:52:43
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0