SKF, Stockholm nästa :D

nu är denna helg över och det har varit en underbar helg. jag började lördagen med ett ganska bra kort program. låg 1:a med 38 poäng.
senare på kvällen stukade klanten själv foten i sandris trappa. *blodutgjutelse :O* haha.
men det gick att åka på söndagen ändå. åkte faktiskt det bästa långprogrammet nånsin, ska nog skada mig fler gånger XD haha. (men det tycker inte min tränare :Phaha.) jag vann totalt med 112 poäng.
om några veckor är det SKF-trofeén i Stockholm!

annars i helgen har jag träffat mycket roligt folk som izabell, sandri, liv, amanda, karna m.fl! :) roligtroligt!

klart blev det även en sväng in till köpcentret mobilia, denna tröja från vero moda, och några klämmor från h&m slank ner i varukorgen ;)
image108
image109

inte världens snyggaste bilder men de får duga! ;)
skola imon usch... men det blir en kort dag för mig imon :D !
ha det bra, see yaaaaa! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi nee ;P
blev lite brådis där ;P
jadå,, resan gick fint.. er då?
din har jag kikat på förut.. majsig ;D;D
pussokram

2008-01-20 @ 21:10:29
Postat av: K A R N I I E

du va jätte duktig sötis, lycka till på SKF :)

2008-01-20 @ 22:06:55
URL: http://karnaah.blogg.se
Postat av: Frida

Att du kan va så sjukt duktig Anni ;D(Y)
Fina grejer också! :)
Ha det bra, kram!

2008-01-20 @ 22:45:15
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0