London, Dag 2 & 3.

SJUK stod på schemat!!!
Vaknade klockan 05.30 lördagsmorgonen och spydde! Fortsatte spy fyra gånger under förmiddagen och va helt matt hela dagen. Jag var ledsen. Jag brukar liksom a l d r i g få maginfluensa, och så ska jag få det den gången jag råkar vara i just London. Otur eller vad?!
Så hela lördagen låg jag i sängen utan att äta eller röra mig. Sov bort hela dagen efter spyandet...
På söndagen mådde jag mycket bättre däremot! Hade ingen feber och mådde inte illa. Va fortfarande matt i hela kroppen och hade ingen matlust. Jag åt liksom pizza dagen innan jag spydde, och så fort jag tänker på det nu så mår jag illa. Usch, fy, blä! Haha.
Men söndagen spenderades i en park och lite restaurangbesök med några familjer. Trevligt!
H
är kommer en liten outfit i en smutsig liten spegel i BikBok's provrum i London.

Jeans från Cubus, röd tröja från H&M, jacka, och skor från Converse.
Ha en fin dag!

Kramkalas, A. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch jaa, spy är inte roligt.. Otur att få det när man är iväg också!

Kommer ni hem idag då elr ? :)

Puss

2008-06-19 @ 11:09:41
URL: http://jensis.blogg.se/
Postat av: amelie

jobbigt att bli sjuk när man är utomlands, men skönt iaf att det är bättre nu. :)

2008-06-19 @ 17:12:11
URL: http://lekfullt.blogg.se/
Postat av: HANNA

snyggt :)

2008-06-19 @ 21:19:07
URL: http://josefinehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0