Svaren, bättre sent än aldrig.

En läsare påminde mig om svaren till frågestunden, tack! Det hade jag helt glömt bort... Haha. Men såhär lyder svaren:


Hur lång är du?

Jag är en liten tjej, ca 158 cm, snart 160.


Hvor gammel er du?
Jag är 16 år, 17 i november. (91:a)

Hvilke blogger leser du daglig (omtrent)?
Jag läser dagligen lisaplace, kenza, karnaah, karinolofsson, stinalee, ellesapelle (nyss flyttat till tidvis), jensis, jordfarbror, nevnarien, mariiaa, sandraviktoria, josefiinwikstrom. Haha, väldigt många :P


Vilka är dina favoritbloggar?
Jag läser dagligen de på förra frågan, men min favoritblogg är lisaplace.

Vilket är ditt favoritplagg?
Hm.. svår fråga men jag säger nog de hederliga jeansen! Jag är också förtjust i väskor.

Vad ska du göra i sommar?
Min sommar består av en trip till London för att hälsa på en släkting där (och shopping såklart)! Och sedan blir det konståkningsläger för hela slanten. Och lite sol och bad såklart. Och vänner!


Hur skulle du beskriva din stil med 3 ord?
Ja du... Personligt, trendigt, och mig.

Framtidsplaner?
Min framtid ser ut så att jag åker konståkning på proffsnivå (som EM, VM och OS och tar medalj), jag går ut skolan med bra betyg och kan bli det jag vill antingen något inom mode, stylist, jobba på en tidning eller något annat kul. Jag ska vara lyckligt kär och mina nära och kära må bra! Och jag själv ska må bra och va nöjd med mig själv.

Vad har du för kamera?
Jag har en Casio, Exilim.

Har du et favoritt-klesplagg? Vis bilde av det!

Mitt favoritplagg är nog ett par ljusa stentvättade jeans från Cubus som passar perfekt särskilt nu till sommaren!
annihoneys

Ka musikk liker du å høre på?
Allt möjligt! Det som spelas på radion t.ex. :P

Om du kunne dratt kor-som-helst i verden, kor ville du dratt, og kem ville du tatt med deg?
Jag skulle vilja åka till ett varmt land! Sola och bada, bra shopping, god mat och avlappning. Underbart. Jag har nog tagit med mig Ebba, eller min gamla vän Linnea som tyvärr vi glidit ifrån varandra som jag saknar väldigt mycket...
Sol ;D

Vad har du för fritidsintressen?
Mina intressen är konståkning, vänner och familj! 

Vem är din stilikon?
Hmm. Lisaplace tror jag, älskar hennes stil och personlighet.

Vad har du för musikstil?
Tjaa, allt möjligt.

Vilken är din favoritblogg?
Lisaplace
och kenza är mina klara favoriter!


Hur ser en perfekt dag ut för dig?
Jag vaknar på morgonen, efter en lång sovmorgon. Jag är utvilad och pigg och har humöret på topp. Efter en god frukost har jag ett ispass med min allra bästa konståkningsbrudar. Det går jättebra och jag kommer hem och gör mig iordning för att sticka till stan med en kompis och tittar i affärer och shoppar allt jag vill. Haha. Sedan tar jag mig en fika eller en glass vid havet, och förhoppningsvis ett dop. Efter en stund i stan beger jag mig hemmåt och äter en god middag och sitter resten av kvällen framför datorn eller myser med några girls med en film och äter godis. Jag lägger mig sent och sedan sover jag bredvid min kärlek och vaknar upp nästa dag och dagen upprepas fast med olika personer!

Hoppas ni fått en trevlig läsning och vet lite mer om mig! Ha en trevlig kväll. Hugs, A.


Kommentarer
Postat av: E L L E

nice:) men länkarna funkade inte för mig:(

kram!

2008-05-03 @ 22:49:01
URL: http://tidvis.webblogg.se/
Postat av: Jane

vilka fina lackskor! o konståkning oj är inte dt svårt? va fint o kunna åka sådär!

2008-05-04 @ 10:19:43
URL: http://janes.webblogg.se/
Postat av: Vendela

bra svar på min fråga :)

2008-05-04 @ 16:02:06
URL: http://veryvendela.blogg.se/
Postat av: Karin

tack:) jätteroligt med frågor och svar

puss å kram:)

2008-05-04 @ 16:38:45
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Camilla

Jag har precis köpt skit fint löshår från Stinalee. Kolla in det om du har lust :)

2008-05-26 @ 19:34:03
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0