Gästbloggning #2

Nu blir jag nästan besviken när jag kikar in här igen för att gästblogga åt kusin. Nästan inga kommentarer :(
Vad vill ni läsa om nu när jag ska gästblogga ?

Om ni kikat in min blogg har jag vart utan Internet därför jag inte bloggade något igår, och bara lite snabbt i måndags från biblioteket. Men nu är jag tillbaka här tills Angelica kommer hem, fredag eller lördag hör ni säkert av henne här i bloggen! :)


Jag & kusin för ett tag sedan :)

Nu tycker jag ni ska svara på frågan längre upp, eller komma på andra frågor/ämnen osv, så jag har något vettigt o blogga om :P
Puss Anni's läsare!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

fin bild :)

2008-06-27 @ 11:14:22
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0