vill ha i nya vårmodet

det nya vår-modet nu till vår har inspirerat mig mycket! jag har kollat in både hm-katalogen och hemsidan. det är bara att välja och vraka ;) finns mycket att välja mellan!
detta är vad jag tycker är något extra fint som sticker ut och som jag skulle vilja ha i min garderob, kanske beställa!? :)


image19image20

aprikos t-shirt m. siden"krage",   t-shirt m. underbar blå färg

image21image22

röd-svart randig t-shirt/klänning m. häftig rygg, söt röd tunika/klänning
image23image24

snygg svart t-shirt/3/4 arm m. rosett och     svart långt tublinne
matchande shorts till (härlig kombination),

image25image26

grå skinnjacka,                       svart jacka med 3/4 armar,       
image27
svart väska m. fin rosett som dekeration.

VAD TYCKER NI? VAD ÄR FINAST? :)


Kommentarer
Postat av: ebbbbbba

jag tycker den randiga klänningen skulle sitta grymt fint på dig! även den blåa tröjan och det långa svarta tubtopp-linnet :] väskan skulle passa som pricken över i:et (;

2007-12-31 @ 18:35:09
Postat av: anni

*****
haha ebba :D tack älsk, du är grym!

2007-12-31 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0