hej lördag

Har inte hunnit blogga på nårra dagar nu, men det beror på att jag har varit på konståkningsläger, så kallat 'Skånespetsen' i Landskrona! Det var verkligen skiiiitroligt! Att träffa roligt folk, träna och få inspiration är underbart :)
På kvällen när jag kom hem stack jag direkt till min Ebba på Tomtesvängen :) Där såg, jag, Ebba, Amanda, Evelina och Challe på film ( Blades of Glory XD ) , mkt trevligt må jag säga ;P Sen på kvällen sov jag över hos bästis och vi pratade ända till halv 4! :) Riktigt skönt att prata ut om allt möjligt, det var längesen!!!
Och idag lördag blev det en sväng in till stan och man fick faktiskt lite shoppat, (kommer bilder och så sen).
När vi kom hem efter stan var kusiner hemma och det blev lite lek med dem, sen bara mys och städa... Mitt rum såg ut som värsta bomb-nedslaget XP
Alltså har jag haft mycket för mig ;) haha.
 
Ha ett fortsatt roligt lov :D

( Kommer bilder senare från Skånespetsen, kusiner, shopping mm. Kameran laddas, den dog XP )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0