Svaren.

Svaren till frågestunden, Del 2.

Sommar eller vinter?
Sommar.

Om du fick vara ett djur vilket djur skulle du vara?
En fågel, tänk att kunna flyga!

När blev du av med oskulden?
Det tycker jag är en privat fråga som bara angår mig :)

Hur mkt pengar tjänar du på din blogg?
Jag tjänar inga pengar på min blogg.


Vad tycker du är det roligaste med bloggen?

Det är all respons man får från alla er läsare! Tack.

Det bästa du vet?
Mycket:
Konståkning, vänner, familj och släkt, fota, choklad, Ben&Jerry's, min katt, sola och bada, ta det lugnt... Listan kan göras låååång!

Tjänar du pengar på bloggen?
Nix.


Kan du tänka dig att bli paråkerska i framtiden?

Mjaa, kanske.

Favoritblogg?
Lisaplace!

Vad går du för linje på gymnasiet?
SMI (idrott och natur)

Vikt/längd?
Jag är ca. 1.60. Jag vet inte exakt hur mycket jag väger.


Okej, störta frågan ever... VARFÖR ÄR DU SÅ SÖT? Man blir ju bara avensjuk. tihi (:
Haha. Tack så jättemycket :) Du är för gullig!


Anser du dig själv som en av de coolaste i världen?

Javisst Izza. HAHA!

Hur många besökare brukar du ha dagligen?
Det varierar men ca. 50-150.


Vad har du gjort i sommar?

Mest tränat (konståkning), träffat vänner, solat och badat, varit i London och hunnit med lite shopping.

Vilken mobil har du?
Sony Ericsson. w580i.

Favoritlåt?
Hmm.. Just nu You and Me med Lifehouse.

Favoritplagg?
Jeansshortsen nu till sommaren och min nya huvudbonad från H&M.

Snyggaste kändisen (kille!)?
Zac Efron!

Vackraste kvinnliga kändisen?
Mischa Barton tror jag..


Om du var tvungen att sluta med konståkningen omedelbart vilken idrott skulle du då vilja utöva? Eller skulle du soffa till dig totalt?
Jag tror nog att jag kommer att fortsätta träna, men inte på samma nivå som med konståkningen. Men jag hade inte soffat mig totalt i alla fall. Jag hade nog tränat själv för min egen hälsa, eller spelat golf eller något sånt, hihi.

Det var alla frågor.
Hoppas ni har fått svar på alla era frågor annars kan ni kontakta mig genom mail eller kommentera här på bloggen!
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linn

kul med listor :) jag älskar med Ben&Jerrys -det bästa! :D

2008-08-07 @ 13:02:56
URL: http://linnsstyle.webblogg.se/
Postat av: malle

du skrev att du hoppade alla trippelhopp, jag tror inte att du gör det då sulle man hört o läst mer om dej!

2008-08-07 @ 18:25:20
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp någon video på dej det sulle vara kul att se dej åka :) ha det bra

2008-08-07 @ 18:26:39
Postat av: ANGELICA

<b>svar till malle: jag står alla trippelhoppen och på landslagslägret i augusti förra året var jag och viktoria helgesson dom ända tjejerna som klarade alla tripplarna. dessutom ska jag på landslagsläger nu i augusti också. så ja, jag står alla trippelhoppen och om du vill kan jag bevisa det. kanske lägga upp en video någon gång :) men tro vad du vill! :)</b>

2008-08-07 @ 18:38:51
URL: http://annihoneys.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

svar till anonym: javisst kan jag göra det :)

kramkram!

2008-08-07 @ 18:40:33
URL: http://annihoneys.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: nej du sätter stjärnor runt om.. nu går det ju inte att visa i kommentarerna vilka stjärnor jag menar - eftersom det blir fet text då, men du fattar nog vad jag menar :)

2008-08-07 @ 18:51:59
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Anonym

hejsan

2008-08-08 @ 11:19:51
Postat av: Josefin

Till Malle: Tänkte bara säga att jag vet också om att hon står alla trippelhopp och nej man hade inte läst mycket mer om hon gjort det då konståkningen inte är så stor i Sverige. Tydligen så är inte du insatt i konståkningsvärlden eller tävlar i de lite större tävlingarna för då hade du också varit medveten om det.

2008-08-08 @ 11:24:02
Postat av: JOSEFIN

kul att få veta mer om dig :)

2008-08-08 @ 14:41:53
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Tack Josefin :)

2008-08-08 @ 15:35:29
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0