Stockholm; tävling och shopping!

Heeey!
Ännu en dag med konståkning och shopping.
Jag tävlade ca 9 imorse och det gick faktiskt bra! Jag ligger 2:a med 40p.
Jag var ju också i stan idag med Izza! :) Ensamma i Stockholm, haha ;D

Detta hamnade i min shoppingpåse:
image183

Jeansen och den svart tröjan på mig.


Testade på H&M men köpte aldrig.


Izza och jag fikade på Espresso House, hon drack Thai Latte och åt Cookie.


Jag drack Varm Choklad och åt även jag Cookie.

Svart kofta från H&M, Cheap Monday jeans från Weekday (rea, bara 100kr), Puder från Wet n' Wild, Ögonbrynspenna, Puderborste, Foundationsvamp från H&M och läppglans (?).

Vad tycker ni om mina köp?
Ni får se mina köp på nån annan gång! :P

Snart ska jag till Kamratmåltid, ha en bra kväll!
Puss, A.

Kommentarer
Postat av: E L L E

svar: nej haha bilden tog jag i Romme när vi va där med skolan och jag bor i sthlm.

2008-02-16 @ 19:31:15
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0